Indicaţii de completare
Minimizare Maximizează

În vederea cuantificării nivelului de satisfacţie a populaţiei privind serviciile de alimentare cu apă şi de canalizare vă rugăm să răspundeţi la întrebările din chestionarul alăturat pe scala {10} = "Foarte mulţumit/ă" la {1} = "Foarte nemulţumit/ă".

Chestionarul este structurat in 5 capitoleFiecare capitol are o singură întrebare obligatorie, marcată cu "*" şi 3 întrebări opţionale. 

Vă rugăm să răspundeti măcar la cele 5 întrebări obligatorii (marcate cu asterisc "*") şi la cele 4 întrebări cu date socio-demografice. Puteţi schimba oricând răspunsurile apăsând fie pe bara de derulare, fie direct pe nota dorită.

Dacă nu răspundeţi iniţial la una sau mai multe întrebări obligatorii, acele întrebări obligatorii la care nu aţi răspuns vor fi marcate prin dreptunghiuri roşii pentru a vă uşura completarea.

Dacă doriţi, puteţi asocia ponderi (un număr de puncte) intre cele cinci capitole de întrebări, proporţional cu importanţa pe care o acordaţi fiecărui aspect (calitatea apei, calitatea serviciilor, calitatea comunicării, sistemul de încasare, soluţionarea întreruperilor neplanificate).

Timpul de completare estimat: 5 minute.

Vă mulţumim!

La finalul proiectului, se vor publica rapoarte de analiză statistică a chestionarelor completate. Aceste rapoarte de analiză vor fi realizate atât la scară regională cât şi naţională.

Chestionar
Minimizare Maximizează

In vederea cuantificarii nivelului de satisfactie a populatiei privind serviciile de alimentare cu apa si de canalizare va rugam sa raspundeti la urmatorul chestionar.

Scala raspunsurilor: de la {10} = "Foarte multumit/a" pana la {1} = "Foarte nemultumit/a".

Timpul de completare estimat: 5 minute (intre 9 si 25 intrebari).

Va rugam sa raspundeti macar la cele 5 intrebari obligatorii (marcate cu asterisc "*") si la cele 4 intrebari cu date socio-demografice.

1. Calitatea apei furnizate
0/4

*In general, sunteti multumit/a de calitatea apei furnizate la robinetul d-voastra?
1.1Sunteti multumit/a de culoarea apei furnizate la robinetul d-voastra?
1.2Sunteti multumit/a de gustul apei furnizate la robinetul d-voastra?
1.3Sunteti multumit/a de mirosul apei furnizate la robinetul d-voastra?

2. Calitatea serviciilor
0/4

3. Calitatea comunicarii cu compania de apa
0/4

4. Sistemul de incasare a contravalorii serviciilor
0/4

5. Solutionarea intreruperilor neplanificate in furnizarea apei
0/4

Ponderi

Caracteristici socio-demografice

Judet*
Localitate*
Tipul de gospodarie*
In ce grupa de varsta va incadrati?*
Adresa de E-mail
Doriti sa ne transmiteti alte motive de multumire sau nemultumire legate de serviciile de alimentare cu apa?
0/200
Prima pagina | Harta portalului | Noutati | Contact
© 2008 A-PORT